Matsuko
ICT
Matúš Kirchmayer
CEO
Matúš Kirchmayer študoval aplikovanú matematiku na Matematicko-fyzikálnej fakulte UK v Bratislave a na Univerzite Paris Nanterre vo Francúzsku. Už popri škole v Paríži začal pracovať na projekte počítačovej hry Planéta opíc ako vedúci programátor.
Následne pôsobil ako softvérový architekt vo Vivendi Games, ktorá je dnes známa pod menom Activision Blizzard.
Po odchode z Paríža do kanadského Montréalu bol vedúcim programátorom v oblasti umelej inteligencie a správaní postáv v najväčšom štúdiu vývoja počítačových hier na svete - v Ubisoft.
Vybudoval tam celé oddelenie pre online technológie. Okrem iných svetovo známych hier pracoval ako hlavný programátor aj na titule Assassin's Creed, ktorý je dodnes najvýznamnejším projektom Ubisoftu.
Rozhodol sa vrátiť na Slovensko a v Košiciach založil Matsuko, ktoré sa najprv venovalo vývoju technológií pre Ubisoft. Neskôr začalo vyvíjať svoje vlastné produkty - najmä počítačové hry a aplikácie v rozšírenej realite. Dnes buduje 3D telepresence.
Matsuko vyvíja komunikáciu vo forme trojrozmerných hologramov. Ľudia na opačných koncoch planéty sa tak môžu ocitnúť spolu v jednom priestore v zmiešanej realite tak, ako keby naozaj boli spolu - v celých troch rozmeroch. Využíva najnovšie poznatky z oblasti umelej inteligencie a 3D technológií, ktoré prichádzajú aj z vývoja počítačových hier.