Successful International Expansion Insights: Web Presence, Partnerships, and Systematic Approaches

7.12.2023 sme zorganizovali diskusiu na tému “Cesta k medzinárodnej expanzii” so skvelými rečníkmi ako Katarína Šimková (Dealfactory), Michal Lichner (Dexfinity), Andrea Basilová (Sensoneo) a Alexej Makuch (Microstep) aj v spolupráci s Hopero.

Je expanzia do zahraničia vaša téma?

Tak veríme, že ste včera nechýbali na našom podujatí na túto tému spojenú s vianočným večierkom. Našimi hosťami bola skvelá 4-násobná mamina a spoluzakladateľka Sensoneo, Andrea Basilová a Alexej Makuch z Microstep, Michal Lichner z Dexfinity a Katarína Šimková z Deal Factory. 

Ak chcete expandovať a byť úspešní, určite si dajte záležať na webe. “95% našich leadov je web”, povedala Andrea.

Alexej sa podelil o svoje skúsenosti s predajom kapitálovo náročných produktov v konzervatívnych trhoch, kde je dôležité rozvíjať dlhodobé partnerstvá s distribučnými firmami integrovanými v lokálnych dodávateľských reťazcoch.

Okresávate budget na marketing? Určite to nerobte, ak chcete expandovať na zahraničné trhy, povedala Katarína Šimková z Deal Factory.

Michal Lichner z Dexfinity poukázal na dôležitosť systematického prístupu pri zahraničnej expanzii: od analýzy trhu, cez definovanie sales, kanálovej a marketingovej stratégie, až po následnú implementáciu podľa see-think-do-care frameworku.

Hľadáte biznis partnera, alebo novú spoluprácu?

Po diskusii sme mali možnosť sa porozprávať s našimi členmi a účastníkmi diskusie, čo si vždy veľmi užívame a vážime. Ak potrebujete prepojiť, stretnúť nových ľudí, určite nevynechajte naše networkingové aktivity po eventoch.

ĎAKUJEME, že ste boli s nami.

Previous
Previous

UNCTAD eWeek Forum in Geneva

Next
Next

We were community partner of Impact Summit