Meet & Learn: Ako vám prototyp digitálneho produktu ušetrí čas, energiu a peniaze?

Vývoj digitálnych riešení je časovo a finančne náročný proces, spojený s vysokou mierou neistoty a rizika. Už od začiatku je dôležité vyvíjať zmysluplné funkcionality, ktoré majú hlavu a pätu.

Vývojom digitálnych riešení žijú v GoodRequest už desať rokov. Keď sa s klientmi rozprávajú o tom, čo ich viedlo k iniciatíve rozbehnúť vlastný digitálny produkt alebo službu dostávame rôzne odpovede. Primárne chcú tvoriť novú hodnotu pre svojich zákazníkov, zostať konkurencieschopní alebo zjednodušovať procesy a svoje podnikanie. 

Kvalitné digitálne produkty však nefungujú náhodou, sú výsledkom dobrého plánovania a kvalifikovaných rozhodnutí. Prepájajú dôkladné pochopenie potrieb vašich zákazníkov, ekonomickú udržateľnosť a výber správnych technológií. 

Asi to poznáte, nápadov je vždy veľa, ale rozpočet aj čas zväčša býva obmedzený. Pre úspech vášho riešenia je preto dôležité definovať priority a implementovať len to, čo má zmysel.

Na aprílovom Meet & Learn v Žiline sa spolu pozrieme na to, ako vám proces prototypovania pomôže robiť informované rozhodnutia a zvýšiť šance na úspech vášho digitálneho produktu.

Čo sa naučíte?

  • Zistíte na aké otázky treba mať odpovede ešte predtým ako sa pustíte do vývoja digitálneho produktu.

  • Prakticky si zažijete proces, ktorý používame v GoodRequest a odnesiete si ho so sebou.

  • Naučíte sa používať nástroje a postupy vhodné na digitalizáciu aj riešenie akýchkoľvek inovačných výziev vo firme.

  • Podelíme sa s vami o užitočné skúsenosti z rôznych projektov a odvetví.

  • V rámci networkingu sa individuálne pozrieme na to ako uchopiť váš digitálny produkt zmysluplne a rozumne.

Komu sa workshop môže hodiť?

  • Chcete sa pustiť do digitalizácie svojho podnikania, ale neviete, kde začať.

  • Dlhšie v hlave nosíte nápad digitálneho produktu a chcete ho správne uchopiť.

  • Vyvíjate nové riešenia a chcete si zdokonaliť proces.

  • Chcete robiť informované rozhodnutia a zvýšiť šance na úspech.

  • Čelíte vo vašom segmente zmenám a chcete na ne efektívne reagovať.

Pracovali už na viac ako 200 projektoch. Od mobilného bankovníctva roka, cez najväčšie online fitness centrum na domácom trhu až po najväčšiu platformu na donášku jedla na Slovensku. Naučilo ich to veľa, preto sa s vami radi podelia o skúsenosti a užitočné návody.

Kedy? 16.4.2024, 17:00

Kde? GoodRequest Obchodná 3D, Žilina

Forma semináru: Diskusia + networking

O spíkroch:


Jozef Balážik

Digital Product Manager

Pomáham firmám prekračovať hranice ich zaužívaného myslenia. Pracoval som na inovačných projektoch pre klientov z finančného sektora, vrátane bánk a fintech spoločností. Z vlastnej skúsenosti viem, že podstata inovácií tkvie v pochopení skutočných problémov zákazníkov a vytvorení riešení, ktoré sú nielen technicky realizovateľné, ale majú predovšetkým obchodný potenciál.

Adam Rakús

Product Designer

Verím, že dizajn môže zlepšovať životy, zarábať peniaze, vzdelávať, zabávať a meniť veci k lepšiemu. Firmám ako BENU, ZSE Drive, Raiffeisen Bank, SuperFaktúra a ďalším pomáham dizajnom mobilných a webových aplikácii, ktoré používajú desiatky tisíc ľudí po celom svete. Dizajnérom pomáham dodávať prvotriedne služby zdieľaním svojich skúseností a mentoringom.

Adam Brocka

Service Designer

Som pomalý optimista, učím ľudí klásť správne otázky & počúvať svojich zákazníkov. Za posledných 5 rokov som pracoval na viac ako 60 inovačných projektoch v malých a stredných firmách, korporáte aj verejnom sektore. V roku 2023 som viedol viac ako 90 kreatívnych workshopov a vyše 500 účastníkov preškolil v kľúčových inovačných zručnostiach.


Previous
Previous

Meet&Learn: Ako prilákať a udržať top talent pre AI a digitalizáciu?

Next
Next

Meet&Learn: Optimalizácia firiem - od mapovania po automatizáciu procesov