Meet&Learn vol. 20: V charaktere značky je jej budúci úspech

Jedným z cieľov SAPIE je prepájanie našich členov - inovatívnych spoločností v rôznych odvetviach a oblastiach. Vytvárame tak priestor, v ktorom sa od seba môžu učiť, inšpirovať sa pozitívnym napredovaním a na druhej strane si môžu navzájom vziať ponaučenie z chýb, ktorým museli čeliť v svojich biznisoch.

Tieto stretnutia sú plné otvorenosti a transparentnosti, firmy sa neboja navzájom si ukázať, ako “varia pod tou svojou pokrievkou”. V poradí už dvadsiaty zo série eventov SAPIE Meet & Learn hostí Promo Punkers, ktorí pozdieľajú vedomosti na tému V charaktere značky je jej budúci úspech.

Témy poobedia budú:

- zmena paradigmy v marketingovej komunikácii

- cesta vo fragmentovanom svete médií

- hodnoty víťazia

Promo Punkers je holistická komunikačná agentúra pre nezávislé spoločnosti a startupy. Prinášajú svoje skúsenosti odvážnym a inovatívnym spoločnostiam, aby im pomohli zmeniť svet.

Eva Babitzová budovala väčšinu svojej kariéry v oblasti médií a reklamy. S promotion začala pracovať v roku 1994, skôr ako mal na to trh pomenovanie. Bola riaditeľka Charlie Centra, marketingová šéfka Denníka SME, dlhé roky riadila Rádio Expres. V roku 2008 bola týždeníkom Trend nominovaná na manažérku roka, v 2011 bola v HN klube medzi Top 10 Women in Slovak Business. Absolvovala tréning od guru promotion Dana O´Daya v Houstone. Vie presne, ako má vyzerať efektívna komunikácia a disponuje výnimočným kreatívnym talentom.

Miroslava Klimantová dlhé roky pôsobila ako obchodná riaditeľka pre Unilever Česká Republika, neskôr riadila spoločnosť Unilever Slovensko a Upfield Česká a Slovenská Republika. Rozbehla vlastný start up projekt Foodcycler. Z vlastných skúseností z korporátu aj start-upu vie, ako sa dajú na trh úspešne uviesť nové produkty a služby. Naplno sa venuje tvorbe biznis stratégií s podnikateľmi, ktorí chcú uspieť. Je autorkou programu Strategická dielňa – transformujte svoje podnikanie.

Event bude prebiehať formou diskusie a online.

Prídite si užiť popoludnie s inšpiratívnymi ľuďmi a porozprávať sa s nimi.

Previous
Previous

Digitalization: The to success for SMEs

Next
Next

SME’s: Challenges and opportunities of international data transfers