Meet&Learn vol. 30: Branding lekcie pre zakladateľov a marketérov
Prídite na stretnutie s jedným z najuznávanejších tvorcov reklamy a brandingu v Európe, Michalom Pastierom z GoBigname na tému Branding lekcie pre zakladateľov a marketérov z viac ako 250 brandingových projektov.
V tejto prezentácii vám Michal a Tomáš ukážu 10 základov, ktoré vydestilovali z viac ako 250 uvedení značiek na trh za 15 rokov ich pôsobnosti. Naučte sa princípy, kľúčové lekcie a pozrite si príklady úspešných startupov a scale-upov, ktoré môžu rásť nielen na svojich trhoch, ale sú atraktívne aj globálne.
Témy o ktorých sa budeme rozprávať a nezabudnite si pripraviť otázky:
Aké najdrahšie chyby robia firmy v marketingu?
Aké sú kľúčové faktory rastu značky?
Ako si vybrať vaše brand codes?
Ktorá časť brandingu má najväčší vplyv na podiel na trhu?
Ktorá časť brandingu zvyšuje možnosť získania nových zákazníkov?
Kedy? 28.11.2023, 16:30 - 18:30
Kde? Websupport, CBC 3, Karadžičova 12, Bratislava
Forma semináru: Diskusia s networkingom
O GoBigname:
Za posledných 11 rokov vytvoril tím GoBigname viac ako 250 názvov značiek, stratégií značiek a vizuálnych identít. Od fintech startupov cez výrobné spoločnosti, e-commerce, módne či farmaceutické spoločnosti až po globálnych korporátnych hráčov. Vďaka našim skúsenostiam s rozličnými prostrediami a odvetviami podnikania vieme vášmu biznisu porozumieť rýchlo a do hĺbky.
Šetrite čas, využite našu expertízu a získajte finálnu verziu názvu v procese získavania ochrannej známky už v priebehu niekoľkých týždňov. Naše procesy na tvorbu názvov pre firmy a produkty prinášajú úspešné výsledky bez nutnosti trávenia nekonečných hodín na calloch a workshopoch.
O spíkrovi:
Michal sa objavil na obálke Forbes a Google a Financial Times ho vybrali medzi 100 najinovatívnejších ľudí. S viac ako 200 kreatívnymi oceneniami je jedným z najuznávanejších tvorcov reklamy a brandingu v Európe (Od Gold Euro Effie po Cyber Young Lion). So svojím tímom pracoval na značke EXPONEA od nultého dňa do trhovej hodnoty 300 miliónov eur za 5 rokov. Pomohol s rebrandingom BBG pre 28 krajín, SLIDO pre 45 miliónov používateľov a mnohými ďalšími. Je tiež autorom skutočného bestselleru: Žltá kniha budovania značky, ktorá sa len pár hodín po spustení predaja stala najpredávanejšou knihou v regióne.